ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Üdvözöljük honlapunkon!

Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!

A regisztráció előtt kérjük, figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket. Ez minden regisztrált felhasználónkra kötelező érvényű. Megrendelése véglegesítésével a Vásárló elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában elérhető, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal (célszerű ezért annak elmentése). A Dreamlashes Magyarország Kft. fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF részbeni vagy teljes módosítására a már megszerzett fogyasztói jogok sérelme nélkül. Fontos tudomásul venni, hogy a létrejött egyedi jogügylet részévé a jogügylet létrejötte napján hatályos ÁSZF válik.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (www.dreamlashes.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető (és letölthető, bármikor kinyomtatható) a következő weboldalról: www.dreamlashes.hu, www.competition.dreamlashes.huwww.dreamsalon.hu, www.oktatas.dreamlashes.hu.

A weboldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének megtételével azt is jelezze, hogy teljeskörűen megértette és elfogadta a Dreamlashes Magyarország Kft. mindenkor hatályos általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit (Adatvédelmi szabályzat). Elfogadás hiányában jogügylet nem kezdeményezhető, joghatás nem keletkezik.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatos információkat megtalálja az oldalunkon, illetve felmerülő kérdéseire szívesen válaszolunk a megadott elérhetőségeinken!

Tartalomjegyzék

 

Eladó Vállalkozás, üzemeltetői adatok

 Cégszerű megnevezés:

Dreamlashes Magyarország Kft.

Székhely:

2800 Tatabánya, Rózsadomb utca 9.

Raktár:

1136 Budapest, Hollán Ernő utca 13-15.

Vezető tisztségviselő:

Mészáros Erik Márk

  

Cégjegyzékszám:

11-09-030570

Adószáma:

32372847-2-11

weboldal

www.dreamlashes.hu, www.competition.dreamlashes.hu, www.dreamsalon.hu

Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100086555344497

Telefonszám:

+36 20 431 1288

E-mail:

dreamlashes.hu@gmail.com

Belső adatvédelmi felelős:

Mészáros Erik Márk

A Társaság tárhelyszolgáltatója a www.dreamlashes.hu, www.competition.dreamlashes.hu, www.dreamsalon.hu honlap esetében:

Cégnév:

Sybell Informatika Kft.

Székhely:

1158 Budapest, Késmárk utca 7/B 2. em. 206.

web:

https://sybell.hu/

A Társaság futár csomagkiszállító szolgáltatója

Cégnév:

GLS General Logistics Systems Hungary Kft.

Elérhetőség:

adatvedelem@gls-hungary.com

A Társaság részére bankkártyával történő fizetést biztosítja a weboldalon keresztül:

Cégnév:

Barion Payment Zrt.

web:

https://www.barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato/

Fogalmak

Felek

Eladó/Társaság és Vevő/Ön/Vásárló együttesen;

 

Honlap

A www.dreamlashes.hu weboldal, amely távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek minősül.

 

Termék

  • : Minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog – ide nem értve a pénzt, az értékpapírt és a pénzügyi eszközt – és a dolog módjára hasznosítható természeti erő.

 

  • : Minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, ide nem értve a pénzt, az értékpapírt és a pénzügyi eszközt, valamint a dolog módjára hasznosítható természeti erőt.

Szerződés

Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés.

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz

Olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz.

Távollévők között kötött szerződés

Olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

Kötelező jótállás

A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,

  • a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
  • a jogszabályon alapuló kötelező jótállás.

Termékszavatosság

Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Speciális szabályai vannak, a fogyasztó kijavítást, vagy kicserélést kérhet, mindvégig a fogyasztót terheli a bizonyítási kötelezettség, A termékszavatosság a gyártót a termék forgalomba hozatalától számított két évig terheli. A jogvesztő határidő kezdete nem a teljesítés (vásárlás) időpontja, hanem a gyártó által történő forgalomba hozatal időpontja.

Postai küldeményként nem visszaküldhető termék

Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket kifuvarozták a fogyasztónak, a vállalkozás saját költségén fuvarozza vissza a terméket, ha az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza. Ha tehát pl. egy masszírozó fotelt rendelt, ami méreténél fogva postai úton nem visszajuttatható a vállalkozás részére, akkor azt az Ön elállása esetén a vállalkozásnak kell elszállítania, melyért nem kell fizetnie.

Saját előállítású termék

A kereskedő által előállított és kiskereskedelmi forgalomba hozott termék, ide nem értve a kereskedő márkanevével, védjegyével, illetve egyéb megkülönböztető megjelölésével forgalmazott, de nem a kereskedő által előállított terméket

Személyesen vette át az interneten megrendelt terméket

Az internetes vásárlásra vonatkozó speciális elállási jog tekintetében nem az átvétel módja a meghatározó, ha interneten keresztül rendelte meg a terméket, elállási joga akkor sem korlátozható, ha azt személyesen vette át az üzletben.

Elállási jog üzlethelyiségen kívül megkötött szerződés esetén (pl. termékbemutató)

Üzlethelyiségen kívül kötött szerződés esetén (pl. termékbemutatón történő vásárlás) a fogyasztót meghatározott határidőn belüli indokolás nélküli elállási jog illeti meg. termék adásvételére irányuló szerződés esetén – a terméknek, – több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, – több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, – ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja.

Higiéniai termék

Az internetes elállási jog kapcsán felmerülő fogalom. A vonatkozó rendelkezések alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az online adásvétel kapcsán biztosított speciális, indokolás nélküli elállási jogát olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. A speciális értékesítési formára hivatkozással való 14 napon belüli, indokolás nélküli elállási jogát tehát csak akkor gyakorolhatja e termékkör esetében, ha annak csomagolását nem bontotta meg. (pl. fehérnemű, bőrrel-testrészekkel érintkező termékek). Ha vita áll fenn a felek között annak megítélésében, hogy a termék higiéniai termék-e vagy sem, bíróság, békéltető testület jogosult eljárni.

Járulékos költségek

Tájékozódjunk előre az egyéb járulékos költségekről (szállítási díj, átvételi díj Pick-Pack pontokon, díszcsomagolás díja, extra módú kiszállítás díja, utánvétel díja, csomagolás díja stb.) Amennyiben ezekről a vállalkozás előzetesen nem tájékoztatja a fogyasztót, azt utólag már nem követelheti.

Téves ár feltüntetése webáruházban

Az online kereskedelemben (webáruházban) az ár feltüntetésének kérdésköre hatalmas hangsúlyt kap, hiszen a fogyasztót írásban tájékoztatni kell többek között a megvételre kínált termék / szolgáltatás eladási áráról. Az eladási árat egyértelműen, könnyen azonosíthatóan és tisztán olvashatóan kell feltüntetni, Magyarország törvényes fizetőeszközében kifejezve.

Az ÁSZF lehetőséget biztosít arra, hogy a megrendelést követően még nem történt automatikus „visszaigazolás” akkor a megrendeléssel még nem jött létre a szerződés a felek között, azaz nem is kell azt teljesíteni.

A jogszabály a fogyasztókkal szemben is fogalmaz meg követelményt. A fogyasztónak fel kell ismernie azt, hogy az ár hibásan került feltüntetésre. A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény 4. § (1) bekezdése szerin.

 

14 napon belüli visszaküldési kötelezettség fogyasztói részről

Ha a fogyasztó az előírásoknak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, a vállalkozásnak átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  • évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • 10/2024. (VI.28.) IM rendelet a kötelező jótállás alá tartozó tartós fogyasztási cikkek körének meghatározásáról
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól    
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
  • A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet.

Az ÁSZF hatálya, elfogadása, megváltoztatása

A felek közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF), valamint a honlapon található további tájékoztatások határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF a Vásárlót és a Társaságot illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

A Vásárló a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webshopon keresztül történő vásárlással a Vásárló elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul a Vevő és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.

A jelen ÁSZF rendelkezéseit az Eladó a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Kérjük, hogy az ÁSZF rendelkezéseit minden vásárlás előtt szíveskedjen elolvasni! Az ÁSZF esetleges módosítása a honlapon történő megjelenéstől érvényes. Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

A szerződés nyelve, a szerződés formája

 A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.

Árak

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.

Webshopban történő rendelés menete

Regisztráció

Kitöltés

Kérünk minden adatot pontosan és körültekintően adjon meg. A csillaggal jelzett részek kitöltése kötelező!

  • A https://dreamlashes.hu/fiokom/ linken a Fiókadatok menüpontban a Vásárló kitöltheti személyes adataival a hiányos űrlapot, név, megjelenítendő név, e-mailcím, jelszó változtatása a „Módosítások mentése” gombbal mentésre kerülnek az adatok.
  • Címek menüpontban a számlázási és a szállítási címet lehet megadni, ha a két cím nem egyezik.

Vásárlás

  • Az adatok pontosítása után böngészhetünk a webshopban.
  • A termékek alatt lévő „Kosárba teszem” gombbal kerül a termék a kosárba.
  • Abban az esetben, ha a termékből többféle választási lehetőség van, akkor az „Opciók választása” gombbal feljön, hogy milyen kínálat közül lehet választani. Pl.: Dreamlashes Promade fekete 40 soros műszempilla, mely lehet a volumene: 3D, 4D, 5D, 6D, 7D; íveltsége: C, CC, D, M; mérete: 8, 9, 10, 11, 12, 6-7, 6-12, 7-12. Az opciók megadása után a kívánt mennyiséget lehet beállítani.

 

  • A „kosár” tartalmának megtekintése: termékről kép, termék megnevezése, ár, mennyiség, részösszeg.
  • Termék törlése a kosárból: a termék fényképe előtt lévő kőrben lévő x megnyomásával. Az eltávolításra rákérdez még, hogy tényleg „Visszavonás?” történik. A „Visszavonás?” gomb megnyomásával a termék véglegesen történik a kosárból.
  • Következő lépésben a kupon beváltására van lehetőség, ha áll rendelkezésre Kuponkód. A kód bemásolásával a „Kupon beváltása” gombbal tudjuk a kedvezményünket érvényesíteni.
  • Ezután a szállításra vonatkozó információkat kell megadni: Pl.: Külföldre, vagy belföldre történik a szállítás. Milyen GLS zónába tartozik a kiszállítás. Hova történjen a kiszállítás: házhozszállítás, GLS csomagpontba, GLS csomagautomatába történő szállítás, a Dreamlashes Szalonba történjen az átvétel (ami csak előre utalás, vagy bankkártyával történő fizetés esetén).
  • Ha a szállítást mégsem a megadott szállítási címre kérnénk, akkor a Cím megváltoztatása aláhúzott feliratot kell megnyomni és beírni a kívánt címet.
  • A kiválasztott szállítás után megjelenik a vég Összeg, amit ki kell fizetni a vásárlásért.
  • „Tovább a pénztárhoz” gomb megadásával megjelennek a számlázási adatok, melyen, ha szükséges lehet változtatni, cég, vagy egyéni vállalkozó esetében ne feledkezzen meg az adószám rögzítéséről.
  • Itt is van lehetőség, a szállítást másik címre kérni. A megrendeléshez fűzhetünk megjegyzést.
  • Az oldal jobb oldalán felsorolásra kerülnek a termékek, szállítási információ és a fizetési mód.
  • Fizetési mód választási lehetőségei: Barion (bankkártyás fizetés, a szolgáltató saját oldalára navigálva). Abban az esetben, ha a Vásárló meg kiegészítené a vásárlást, vagy visszalép a vásárlástól az oldalon a „vissza” feliratot kell megnyomnia. Ekkor visszanavigálódik a webshop weboldalára. Utánvételes fizetés (+500 Ft kerül a végösszeghez hozzáadásra), közvetlen banki utalással is történhet a fizetés.
  • Az utolsó lépés a megrendelésben a Társaság adatvédelmi tájékoztatójának és az ÁSZF-nek az elfogadása.
  • A megrendelést a Társaság visszaigazoló e-mailben véglegesíti. Melyben felsorolásra kerülnek a megrendelt termékek, árak, szállításra vonatkozó adatok.
  • Amennyiben a visszaigazolás a Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Vásárlóhoz nem érkezik meg, Vásárló az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve az Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Eladó kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vásárló rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
  • Vásárló tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Eladó az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Vásárlót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
  • Amennyiben eltérést észlel a vásárolt és visszaigazolt tételekben, a visszaigazolásban megadott e-mail címen vagy telefonszámon tud értesíteni minket.
  • A megrendelés Barionnal történő fizetésesetén a „Fizetés barionnal” gomb megnyomásával kerül véglegesítésre. Egyéb fizetési mód választásával a „Megrendelés” gombbal kerül véglegesítésre.
  • A Vásárló a Fiójában a „Rendelések” menüpontban találja a rendeléseit: megrendelés azonosító, dátum, állapot, csomagkövetés, összeg, termékek mennyisége, műveletek, amiket megtehetünk a rendeléssel, Pl.: „Megtekintés” gomb.

Rendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 14 óráig történik. Amennyiben a megrendelését később adja le, azt csak a következő munkanapon tudjuk feldolgozni. A 14 óráig beérkezett rendeléseket, amennyiben a termék raktáron van, már aznap vagy következő munkanap kézbesíti futárszolgálatunk.

A termékek kiválasztása után a vásárlás gombra kattintva a megrendelése elküldésre kerül. Ezután a megadott e-mail címre fog kapni egy visszaigazoló levelet a rendeléséről, melyben ismét leellenőrizheti a megadott adatokat, illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott e-mail címen vagy telefonszámon tud értesíteni minket. 

Számla kiállítása

Bankkártyával történő fizetés esetén a fizetést követő munkanapon kerül kiállításra a számla.

Átutalással történő fizetés esetén a megrendelést követően díjbekérő kerül kiállításra. A csomag kézhezvételekor a futárszolgálat jelzése alapján kerül kiállításra a díjbekérő alapján az elektronikus számla, melyet pdf formátumban e-mailben küld a Társaság a Vásárló részére.

Az utánvétellel fizetendő csomag kézhezvételét követően, a futárszolgálat jelzése alapján kerül kiállításra az elektronikus számla, melyet a megadott e-mailcímre továbbítunk.

Regisztráció törlése:

E-mailben (dreamlashes.hu@gmail.com) tudja jelezni, ha töröltetni szeretné regisztrációját.

Szállítási és fizetési lehetőségek

Az oldalunkon megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat, GLS automatákkal, és GLS házhozszállítással segítségével, utánvételes (a csomag átvételekor a kézbesítőnek fizetendő) küldeményként tudjuk eljuttatni Önhöz, amennyiben azt szeretné. Futárszolgálatunk az egész ország területén igénybe vehető, ha mégis a személyes átvételt preferálja, úgy üzletünkben veheti át a terméket.

Futárszolgálat

A kiszállítás külföldre és belföldre egyaránt a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. segítségével történik, amely kiváló szállítmányozási szolgáltatást nyújt, Futárszolgálat | A GLS gyorsan és biztonságban kiszállítja csomagját | GLS Hungary a linken tud tájékozódni a szállításról.

Szállítás zónái és fizetendő díjai:

  • GLS 1.zóna (2-3 munkanap): 4990 Ft
    • Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország
    • Ingyenes szállítás 50.000 Ft feletti vásárlás esetén
  • GLS 2.zóna (2-3 munkanap): 5490 Ft
    • Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Liechtenstein, Bulgária, Svájc
    • Ingyenes szállítás 55.000 Ft feletti vásárlás esetén
  • GLS 3.zóna (3-5 munkanap): 6990 Ft
    • Dánia, Franciaország, Vatikán, Olaszország, Egyesült Királyság (Nagy-Britannia), Észak-Írország, Monaco, Írország
    • Ingyenes szállítás 60.000 Ft feletti vásárlás esetén
  • GLS 4.zóna (3-5 munkanap): 7990 Ft
    • Litvánia, Lettország, Spanyolország, Svédország, Észtország, Norvégia, Görögország, Portugália, Finnország 
    • Ingyenes szállítás 65.000 Ft feletti vásárlás esetén

Ennek keretében igénybe vehető:

– Házhozszállítás GLS futárszolgálattal 1-2 munkanap alatt, melynek díja: 1.200 Ft,

– GLS automatába történő szállítással 1-2 munkanap alatt, melynek díja: 1.200 Ft,

– GLS csomagpontba történő szállítás 1-2 munkanap alatt, melynek díja: 1.200 Ft.

Ingyenes szállítást biztosítunk belföldön 25 000 Ft feletti vásárlás esetén.

FONTOS! Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

FONTOS! Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes (kivéve, ha kifejezetten ilyet vásárol) terméket tesznek bele a csomagba. A csomagot külsős cég szállítja ki Önnek, sajnos ritka esetben előfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomag. Kérjük, hogy amennyiben módjában áll, bontsa ki a csomagot a futárszolgálat munkatársa jelenlétében és győződjön meg róla, hogy sérülésmentes terméket kapott-e. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás vagy rongálódott lenne a termék, amikor átveszi a csomagot, kérje meg a kézbesítést végző futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülésről. A futárszolgálat szabályzata értelmében ugyanis csak ebben az esetben tudják elfogadni a reklamációt. Megértését köszönjük!

Személyes átvétel a Dreamlashes Szalonban

A megrendelt termékeket Budapesten személyesen is átveheti üzletünkben. A személyes átvétel díjmentes. Kérjük, hogy amennyiben nem tud 3 munkanapon belül jönni a raktáron lévő termékért, a megrendelőlap megjegyzés rovatában tüntesse fel, mikor szeretné átvenni a csomagját.

Személyesen történő átvétel esetén a +36 20 616-8928 telefonszámon tud egyeztetni kollégáinkkal.

Üzletünk címe:

1136 Budapest, Hollán Ernő utca 13-15.

Nyitvatartás:

Hétfőtől péntekig: 10-19 óráig

hétvégén: előre egyeztetett időpontban.

Fizetési lehetőség 

  • Külföldi szállítás esetén csak online bankkártyás fizetés, illetve közvetlen banki átutalásra van lehetőség.
  • Személyes átvétel esetén csak készpénzes fizetésre vagy azonnali utalásra van lehetőség.

Barion bankkártyás fizetés

Barion tárca: Bankkártyával történő online előre fizetés a megrendelés leadásakor a VISA | VISA Electron | Mastercard | Maestro | AMEX típusú érvényes bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges. A Barion rendszerén keresztül végrehajtott online bankkártyás fizetések esetén a bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el azokat a Barion rendszere dolgozza fel. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A kártyás fizetés biztonságos és hitelesített technológián alapul a Barion szerverén keresztül. A bankkártyás fizetés díjtalan és a Webáruház részéről nem történik további költség felszámítása.

Barion tárca adattovábbítási nyilatkozat (Barion Payment Zrt.)

A Barion kártyafizetési rendszerén keresztül végzett online fizetés esetén a Felhasználó (Vásárló) kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Társaság (Dreamlashes Magyarország Kft. 2800 Tatabánya, Rózsadomb utca 9.), mint adatkezelő által üzemeltetett www.piripatika.hu honlap felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek a Barion Payment Zrt. (1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület 5/5), mint adatfeldolgozó részére.

A Barion rendszerén keresztül végrehajtott online bankkártyás fizetések esetén a bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.

Az adatkezelő által továbbított adatok köre: vásárló neve, email címe, vásárlási adatok.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Barion Adatkezelési tájékoztatóban az alábbi linken tekinthető meg:

https://www.barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato/

Barion tárca tájékoztató vásárlóknak:

https://www.barion.com/hu/tarca/

Átutalással történő fizetés esetén:

A Vásárló e-mailben számlát kap a vásárlásának megfelelő (szállítási díjjal növelt) összegről.

Kezelt személyes adatok: bankszámla tulajdonos neve, bankszámla száma, számlaszám, fizetendő összeg, rendelésszám, dátum.

Számlatulajdonos: Dreamlashes Magyarország Kft.

Bankszámla száma: 11705022-21461431-00000000

Közlemény rovatba: a rendelésszámot kérjük feltüntetni.

Panaszkezelés és jogérvényesítési lehetőségek

Észrevételeit, esetleges panaszait a dreamlashes.hu@gmail.com email címre várjuk. Esetleges panaszát rögzítjük és kezeljük.

A törvény szerint a vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kereskedővel közölni. A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy két hónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. Amennyiben később jelenti be valaki a hibát, az még önmagában nem jár jogvesztéssel, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a vásárlónak az eladó felé. A kifogás – eltérő rendelkezés hiányában – bármely alakban közölhető, tartalmi megkötés sincs, elegendő azoknak a tényeknek a felsorolása, amelyekből alaposan következtetni lehet a hibás működésre vagy az alkalmatlanságra.

A vásárlást követően minőségi kifogást jelent be, akkor erről jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyben rögzítjük:

  • a nevét, címét
  • a fogyasztási cikk megnevezését, vételárát
  • a vásárlás időpontját
  • a hiba bejelentésének időpontját
  • a hiba leírását
  • az Ön által érvényesíteni kívánt igényt
  • a kifogás rendezésének módját

A jegyzőkönyv másolatát eljuttatjuk a Vásárlóhoz. Ha a bejelentéskor nem tudunk nyilatkozni az igénye teljesíthetőségéről, akkor álláspontunkról legkésőbb három munkanapon belül értesítjük. A Társaság 5 évig őrzi a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válaszlevelet és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára: Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

  • a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  • a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  • ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  • a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  • a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  • a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
  • a testület döntésére irányuló indítványt,
  • a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei

Baranya Megyei Békéltető Testület

7625 Pécs, Majorossy I. u. 36. Telefonszám: 06-72-507-154 Fax: 06-72-507-152 E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523 E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu  Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszám: 06-66-324-976, E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870, E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. Telefonszám: 06-1-488-2131 E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszám: 06-62-554-250/118, E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefonszám:06-22-510-310, E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszám: 06-96-520-217, E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15. Telefonszám: 06-52-500-710, E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

3300 Eger, Faiskola út 15. Telefonszám: 06-36-429-612, E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306. Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570, E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszám: 06-34-513-027, E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A. Telefonszám: 06-32-520-860, E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331. Telefonszám: 06-1-269-0703, E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

7400 Kaposvár, Anna u.6. Telefonszám: 06-82-501-026, E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszám: 06-42-311-544, E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet Telefonszám: 06-74-411-661, E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszám: 06-94-312-356, E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116. Telefonszám: 06-88-429-008, E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24. Telefonszám: 06-92-550-513, E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Dreamlashes Magyarország Kft.

Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek.

Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható. A weboldalon megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.

A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás 

A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!

Az adatbeviteli hibák javítása – Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

Eljárás hibás ár esetén

Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt – hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés

Előfordulhat, hogy a honlapunkon szereplő egyes termékek gyártása megszűnt. Erre tekintettel fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag az Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg az Ön részére 5 munkanapon belül.

Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról

A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát

  • termék adásvételére irányuló szerződés esetén
  • a terméknek,
  • több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a jelen – és a honlapról is letölthető – nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja az alábbi címre megküldéssel: 2800 Tatabánya, Rózsadomb utca 9., dreamlashes.hu@gmail.com

A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a 14 naptári napos határidőn belül elküldi.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni.

Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén

Az Eladó visszatérítési kötelezettsége

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.

Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja

 A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztókifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám, vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.

Többletköltségek

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.

Visszatartási jog

Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.

A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

A termék visszaszolgáltatása

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése

A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni.

Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért

A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Az elállási jog kizártsága

Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben, így különösen a „c” és az „e” pontban meghatározottak esetén: „olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; „olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatosság igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés alapján a kötelezett jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Az ezen esetkörbe nem tartozó Termékek esetén az Eladó jótállást nem vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására – megfelelő határidőben – nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Az egy éven túli esetleges jótállási igényekkel kapcsolatban szíveskedjen a gyártóhoz fordulni!

A jótállás kötelező esetei a Társaság esetében:

  • legalább egyéves kihordási idejű gyógyászati segédeszközök és készülékek, valamint napszemüvegek 10 000 Ft eladási ár felett;
  • egészségmegőrző termékek és eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen elektromos masszírozó, mágneses termék, fényterápiás eszköz.

Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?

Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik. 

Felelősség vállalás 

A www.dreamlashes.hu, weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek elhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

A felhasználók a www.dreamlashes.hu Webáruházat, annak felületét kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az együttműködés során mindkét fél a jóhiszeműség és a tisztesség elvének figyelembevételével, kölcsönösen együttműködve köteles eljárni.

Jelen ÁSZF a www.dreamlashes.hu oldalra való közzétételével lép hatályba. Az ÁSZF megváltoztatására a Dreamlashes Magyarország Kft. egyoldalúan jogosult amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása indokolttá teszi.

Nyilatkozat elálláshoz

Nyilatkozat elálláshoz